by adamfaiz
.
.
.

Oh! Syirah
Please vote for shinee again~ yay
0 comments
Salam, 안녕하세요. 

Heyy , salam ... ahh... finally, dpt jga bkk laptop ni.. skolah memenatkn, nk capai laptop pun sdh x larat. hahaha, balik2 dri skolah dh pun mengheret badan ke lantai, kaki dh nk cabut dh haa.. hahah okelha.. hri ini saya syahirah ingin memohon kepada follower2 dan sape2 ade blogwalking saya.. #cehhkaumcmbnykjefollower

saya nk memohon supaya anda semua vote untuk SHINee .. heheh x abih2 SHINee kn ? hmm tahlha.. hohoho. Btw, jgn lupa vote dkt SINI ye, MSN ape tah .. heheh vote jgn x vote.. heheh .. terima kasih atas kesudian awak semua ya. hehehe.
mende alah ni dkt Malaysia, wooo.. dkt sepang.. ala dkt shjaa.. bkn jauh un .. :D #dektdgnrmhkauadelhsyirahoii. klu nk pergi .. beli tiket di sini yaa .. ~~~> Ticket Pro @ Golden DIsk Awards. saya ? saya x pergi.. busy .. kerja sekolah un cikgu bg bertimbun - timbun.. Okelha .. jgn lupa voteee :D
Terima Kasih Daun Keladi, Kau boleh tolong vote lagi :D

Salam :D | 안녕히 가세요