by adamfaiz
.
.
.

Oh! Syirah
Lirik Awal yang baru .
0 comments

Hi ... assalamualaikum & salam sejahteraa ~ 

Hri aku busan .. x thu nk buat ape.. nk bce buku untuk gerak gempur bsk un aku x tauu ~ cikgu x bgitau bsk ade gerak gempur apee ~ so, aku ade jumpe lgu niee .. jiwang gilaaa ~ haha .. mcm lgu bru putus cinta lha ktkn ~ tjuk lgu tu Awal Yang Baru by Michella Putri . :) enjoylha dgr ~

dulu kita bersama
jalani kisah bahagia
dunia tak akan hampa
saat kita berdua
kau genggam tanganku
tersenyum padaku
semua telah berlalu
kini kau tak denganku…
kukan selalu terus tersenyum jalani semua…
dan ku yakin esok hariku awal yang baru…
mataharikan datang untukku
menghapus gelap dalam hidupku
aku tahu ku akan bisa tanpa dirimu…
kau genggam tanganku
tersenyum padaku
semua telah berlalu
kini kau tak denganku…
kukan selalu terus tersenyum jalani semua…
dan ku yakin esok hariku awal yang baru…
mataharikan datang untukku
menghapus gelap dalam hidupku
aku tahu ku akan bisa tanpa dirimu…
kukan selalu terus tersenyum jalani semua…
dan ku yakin esok hariku awal yang baru…
mataharikan datang untukku
menghapus gelap dalam hidupku
aku tahu ku akan bisa tanpa dirimu…
mmg jiwang gilaaa ~ hoohhoo .. :) .. okelhaa byee ~ Assalamualaikum
kukan sealu terus tersenyum jalani semua…