by adamfaiz
.
.
.

Oh! Syirah
Al - Fatihah untuk arwah Yasmin
0 comments



Assalamualaikum & salam sejahtera buat pembaca blog yg setia :D .. #cehhtitibaajaa.. aku bru thu ade saudara sesama islam & ahli blogger telah meninggalkn kita semua.. nama dia Yasmin.. takziahlha buat family diaa.. aku dgr kn die accident .. 

aku cek lha kt twitter mcm mne berlaku . pastu ade 1 gmba niee.. aku jumpa kt twitter sesorang.. nme dia Ahmad' Aslam... 




pastu aku jumpa mak arwah post dkt fb seperti beikut.. 

Dari FB ibu Yasmin:  “Salam semua di fb, di saat ini saya dan Johan tak dapat tidur mengenangkan permergian anak kami, Yasmin Johan ke rahmatullah pada jam 11.50 malam @ 3hb June 2012. Saya ucapkan ribuan terima kasih pada semua yg memberi ucapan takziah melalui fb dan mesej2 lain. Yasmin seorang anak yang baik, bijak, sopan santun dan amat cantik dimata kami dan seorang yg berakhlak tinggi. We will miss her dearly but we will never miss her in our prayers. We still remember her childhood, school days and as a daughter she made us proud. Semoga roh beliau berada disisi orang yg beriman.”
kesian dkt keluarga arwah.. takziah.. :'( .. sngt sedih.. aku dgr arwah yasmin nie berdarah kacukan inggeris dan melayu... okeyhlah .. kt bwh nie menunjukkan biodata arwah .. aku amik from blog arwah ( Yasmin ) ... 

Nama Sebenar : Yasmin Johan Eusoffe
Nama Famous Samaran : Yasmin J Hunwick
Tarikh Lahir : 22.2.1995
Asal : Georgetown, Penang
Menetap : Langkawi, Kedah
Status : Yang pasti aku tak kahwin lagi.
Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian , pemain piano , catur , arimathical ,cheerleader.
Tinggi : 164 cm
Berat : 43.2kg
Ciri ciri Fizikal : sangat kurus , berdarah kacukan melayu-inggeris , berjerawat pasir -..-

Facebook : Yasmin J Hunwick / Yasmin J Hunwick II
Twitter : @yasminhunwick
Tumblr : themeanofmien.tumblr.com

thn nie patotnyer dia amik ujian SPM tpi arwah telah pergi meninggalkn kita. gmba dibawah menunjukkan kengkawan arwah bercakap ttg keadaan arwah.


arwah seorang yg pndi bermain piano@keyboard.. arwah suka sgt senyum... 

*gambar arwah.. 

Video yg diuploadkn oleh arwah .. arwah sedang berlatih keyboard


itu sje post buat ari nie...

Kita hruslah bersyukur & berterima kasih kerana ALLAH memberi kita peluang untuk hidup.. 

Assalamualaikum