by adamfaiz
.
.
.

Oh! Syirah
Lamaaa gilaa x update
0 comments


Hellooo.. ! Salam.. korung.. aku niee mmg lamaa gilaaakn x update..? hmm.. mmg lama gilaa aku x update.. aku mls nk bkk komputer.. :p .. alaaa kaauu ape tahuu ..? hihihi.. aku skang dh 'busy' .. :p hihi.. maklumlha nk UPSR.. and cikgu bgi byaakk gilaaa kerjaa.. 

Kerja un x siap lgi niee.. curi2 nk on9.. maklum dh lme x updateeknn..? besok aku ade latihan rumh sukan so x dpt nk update n mmg aku mls gilaa nk update sbb nk tumpukn pade UPSR.. klu aku x dpt 5A .. aku akn hampakn ibubapa aku yg pnt lelah membesarkn aku ..

aku x dpt bls jasa dorang melainkn aku dpt result UPSR 5A.. ibubapa aku mintak aku dpt 5A tu jee.. so aku akn cubaa.. aku tgh cuba kurangkn main internet.. 

bln 5 niee aku ade exaam.. cikgu bm aku ckp klu aku dpt 'B' .. guru besar rotan 10 kalii.. kalu dpt 'c' .. guru besar rotan 20 kali .. kaauu naakkk kenaaa..? buleh.. mintaklha ngn guru besar aku .. :p.. haahah .. ahad niee aku ade ujian for taekwondo.. kalu x lpss.. aku bunoh korung hahahah.. *kidding*.. aku taekwondo korunk .. hihihi..

aku msuk un sbb nk dptkn sijil ko-ku jee.. hihih.. aku kne kumpulkn byk sijil ko-ku ngn pelajaran untuk msuk ke sekolah harapan negara :p.. kaauu ada ke impian mcm tu ..? tak daa kn ..? hihih *kidding* tiap kali ade ujian taekwondo.. klu aku lps aku dpt sijil.. cengcengcengg.. hihihih.. ^_^.... 

okeeyhhlhaaa byee.. adik aku nk gunaa komputer plaakk.. time aku x gunaa x nk plakk mainn .. time aku nk guna jugk die nk mainn.. :p..

ASSALAMUALAIKUM.